2004年2月4日星期三

爭咪 (原曲: 容祖兒 - 爭氣)

十二月十二日 ok凍~~歌詞篇
爭咪 詞:周生(thanks iris幾句)

難得 收晒工 沉悶的事通通 可放下
仍約你 放學去 落o下K場快樂 尋開心
又是苦等 無晒位逼得 衫爛waiter不理人
我食人參 通宵齊唔訓 亦去等

入到房 你話你 食晒nut屎 極肥膩
未有歌 已經爭咪爭到我 煩餐死\r
其實你 極卑鄙 插我歌 打鑊你
仍然沉在 角落看轉機

又去NEWAY 你話你 悶到抽筋 食無味
又貴房 廢的音響 質素我願 回屋企
願諒我頂你 無謂日日陪你K
最後我只悲傷埋便企


Hu....... Hu......


極度走音 勉強轉KEY不得做乜你
無限廢 天生你一舊雲
如何渡過 下半生

又插歌 你話你 食晒果盤 沒餘地
未有歌 已經爭咪爭到我 煩餐死\r
其實你 極卑鄙 插我歌 打鑊你
仍能期望 我做齣好戲

如果 爭咪都會爭死
離去 大概不會死
這廢料 務求大家生氣
其實你永是 走音甩尾

沒有留言: