2004年3月26日星期五

2004/03/17@火車 [posted by ppc]

2004/03/17@火車
今日其實都幾黑仔,竟然比人捉到用兒童發達通,仲要入埋站長室"問話,真係幾驚下,不過最後都無錢,都算係幾好彩。話時話,周生真係唔係特登搭霸車,而係周生個袋之不翼而飛之神話成真,當然周生?個人八通通亦離我而去,十分很慘的。
今日要搭地鐵係固為要去出Site,仲要去中環o既交易廣場。入門口個野都幾緊張,因為守衛森嚴,華人與狗不得內進,可惜周生係VIP所以話入就入,一入到去就見到電視財經新聞成日影個個四方野。
入面真係好大下,不過就無真係入去,只係係門口睇,哈哈。跟住我地就上?KFC,錯啦,係IFC,因為上面都係港交所個地頭。個道個公司真係幾多人,有男有女,有肥有瘦。
我地今次上去其實係係去update佢地個system,本應周生覺得會好快搞掂,頂佢,點知佢個system environment同公司唔一樣,你聽到都覺得大獲啦,主要係佢地個database同我地setup o個個環牆唔一樣,叫我們痛搞了大半天,周生亦會係電腦個part記底咩事。
搞緊個system之際,因為我地想機過機去擊倒個db,但係因為我地搞唔到,要駁住佢地個network先至掂,但係又好衰唔衰我地又無帶 lan cable,咁咁o岩有第二個vendor,咪諗借佢地個條一用,其實個時佢地係無用緊條cable。咁我地搞o左都唔係好耐,個班友又開始講野,總之就係唔好聽o既說話,最主要個班友先性已經樣衰,再加上後性廢柴,我地去到做野,連招呼都唔打下,仲要問我地係咩公司,不知所謂。
周生依幾日都要上去,到時再報導最新情況吧!

沒有留言: