2006年9月11日星期一

[2006-09-10] 爵士拉皮~邪

- 七點幾, 要食飯諗住去openrice粉嶺區之冠, 爵士拉面食餐好o既
- 搭279X很快就到步啦~行過去都唔駛五分鐘
- 未到步睇到遠處心知不妙, 竟然咁細間野要排隊出門口, 誇張...
- 第一估唔到, 會撞到芬芬樂, 好邪耶...仲要咁排係前面, 真係邪到無朋友, 哈哈~
- 第二估唔到, 落單個個顆計..我諗十歲都未夠, 不過落單準確, 對答搞鬼. 我地本身叫三舊年糕, 但佢suggest話一舊年糕已經好大, 咁我地最後叫兩舊, 果然專業. 後面有一對男女不停同佢傾偈, 又話佢上報紙又話佢家姐轉o左入去做廚. 小朋友落單其實幾串, 佢越唔笑就越好笑, 不過其實對答精簡, 字字珠璣, 下次去要訪問多o的野
- 第三估唔到, 梁X思同家人一齊出現, 好似約埋咁, super邪 x 2. 梁X思媽媽很後生, 很像梁X思的姊妹(當然梁X思係家姐..XDD), 爸爸也很酷...
- 第四估唔到, 入到去食啦, 老闆娘問我地介唔介意搭檯, 我地當然唔介意, 因為係同芬芬樂坐, 有點尷尬...無咩心理準備...XDD
- 第五估唔到, o的面真係幾OK的, 同埋間野係家庭式, 又幾有日本特色, 不過就迫o的...仲要先比錢, 後食面, 不過咁走都走得快o的...
- 芬芬樂食得很快, 走先, 可能趕住返去睇電視...哈
- 報告完畢

好食的拉面

sunday wrote:
仲有丫~~ 佢地個面&?既比例係 1:1
超多?呢~~

同埋佢地實在係flexible 得很
芬芬佢地叫左餃子 但係佢地無晒貨 差緊一件
呢頭上菜 呢頭就退返幾蚊比佢地 (因為所有野都係pre-pay 的)

實在係很特別呢~~
09/13/06 22:20:24

沒有留言: