2006年9月24日星期日

[2006-09-22] Hiteatea之結局

雖然Hiteatea未真正死亡, 但當我我地試埋其他天線/amp/diversity之後, 睇唻個場o既死亡程度都接近90%. 同東尼+佢個專家朋友, 都不斷係個塔上面改野改位, 但都係出唔到好result, at least連比較consistent o既result都get唔到, 所以其實都灰爆的. 翌日返到office之後, 心頭突然湧出一個念頭, 馬上登入屍WNP 討論區. 一找之下, 發現幾個精辟貼子, 有專家講述天線, 放大器等等之關係, 更有連結到其公司網頁.

依個勁網除o左真係有o的推銷成份之外, 其實入面有好多專題探討, 更以每月新聞形式發放. 周生最被其講述無線網絡加放大器之形響所吸引, 簡直講中晒Hiteatea情況, 所以不斷loop看睇o下搵唔搵到咩玄機. 不過睇唻睇到佢其實都話加amp要好小心, 因為咁會做成Unbalanced Power Effect, or UPE, 同周生Day 1講個個問題不謀而合, 好彩咁周生都係可以圓其說.

睇返website入面o既文章, 佢仲講到原來AGC (Automatic Gain Control) 係用唻maintain a constant level of output, 咁其實我地之前計o既數都未必o岩, 因為可能個output根本keep住係一個水平, link budget o既計法就未必一樣了.

仲有一樣野學o左好正的, 就係天線o既reciprocity. 原來周生成日諗, 用high gain天線同用amp 個effect咪會一樣? AP勁o左但client無勁過. 依個concept原來係錯的, 因為有reciprocity...@@. 周生雖然電腦科畢業, 但對天線知識貧泛, 真係要惡補o下先.

sunday wrote:
睇左呢個entry 後... 覺得 ~
雖然我唔知道. 實際講緊d 咩.. 但係
我覺得阿寶 ~~ 你真係好專業 哦~~
你好犀利~~
@.@~~
09/29/06 00:46:56

沒有留言: