2006年8月15日星期二

Form 7個年的

終於工作室日誌都可以回復正常運作啦!係咪好期待周生o的日誌呀??
不過由其實係無見大家依段時間裏面,真係發生o左好多o既事情,雖然
唔可以一次過講晒,不過我都會一o的一o的咁講返比大家聽^.^

三月十二日 周生生日last day同學分離不用悲
今年o既生日雖則無乜禮物收(真係慘...),不過我諗係咁多年生日之中一個幾有意義o既一日,因為我地今日係中學生活裏面最後一個返學o既日子,(如果好采的話...)我地係學校影o左好多相,有o的同同學生影,又o的同先生影,有o的就同o的師弟師妹影,總之見到面連hi都未講就捉o左人地去影相,走o來走去,都幾好玩.Lunch time返o來同學仲同周生唱o左首生日歌,真係好感動喔!時間真係過得好快,咁就兩年,而且周生又要步入第二十個年頭,真係有o的唔捨得自己仲十幾歲咁年青o既身份,不過周生人老心不老,幾時就係一個咁開朗,樂觀,活潑o既小孩子..haha..

四月二十六日 好無聊
又開始發覺考完試o既感覺好無聊啦,不過可以打o下日誌都唔錯o既,不如講o下買電腦呀,因為周生應該係不久o既將來會買台新電腦,真係開心,因為再唔駛對住依家依部慢吞吞o既龜腦,不過佢倍o左我咁多個清晨,黃昏,深夜,總有點捨不得吧!Haha...不過,舊o既唔去新o既又點o來呢??可?(依句好似多數用係女友適合o的可?)不過電腦同女朋友有時都會差唔多,不過佢就從來唔會話自己辛苦,辛苦o既時候亦都唔會提早話比你聽(因為經已hang機)不過當你悶o既時間,你又可以同佢打返兩舖機,借佢上網又可以搵第二個女仔..haha..真係好,係咪?講真,電腦依家野又真係分新秒異,從不可能追過佢o既科技,所以,周生都開始有o的驚,因為周生係想讀電腦o既,咁真係會讀得好辛苦?好多野學?不過又真係幾有挑戰性o既,所以周生好鍾意o家!!

沒有留言: