2004年3月26日星期五

2004/03/20@地鐵 [posted by ppc]

2004/03/20@地鐵
上去HKEx o既惡夢可以話完o左,不過諗返第二日上去真係幾high。之前咪講過,我地要過去upgrade個system啦,個問題係,我地仲要改個 database,因為個schema改鬼左,咁我地就要import o的新data入去,但係import個時就好有問題,因為個db入面有中文字,但係個場個db係純英文,所以又係會出怪獸字,勁煩,所以我地就諗住用一個勁爆方法去做,就係database過database咁啦,即係唔會好似之前用file去import,所以依個方法係實得。
不過,天有不測之風雲,地有好勁的地震,臨去testo既時候,我地竟然接獲通知,databse to database依個方法唔用得,因為咁樣就有安全上o既問題,其實周生之前都覺得咁樣係唔得,只怪佢地無好詳細咁問清楚,等到最後個刻,先至知道一定要用import入去o個個方法,即係我地試成日o既野都係白費啦…唉v_v
好彩,竟然係一瞬間,比周生諗到個方法,放入去database道又竟然又work,真係好high,即係如果尋日周生一早諗到就唔駛dum波鐘,要搞咁耐。
不過算啦,都終於搞掂,嗯。

沒有留言: