2004年2月4日星期三

廣播劇 - 01

旁白 and 背景
。☆ 。 ☆ 。☆ 。☆ 。☆ 。☆ 。

新學年 新開始 新班房 新同學
9 月1 號 , 開學 , 睇分班 ,
"同唔同到好朋友一班呢"
"邊個會係新一年既班主任? 靚女missy ?新黎既 PE 阿sir 定係惡死女訓導?"
有人快樂有人愁
有人慶幸可以同死黨同班 ,有人為左唔可以同夢中情人一班而失落

新一件 , 班入面既同學 有D熟口熟面, 有D直頭唔知佢係邊個, 不過, 唔打緊丫
呢個情況年年都會發生 , 但係年年都係咁過
經驗話我地知 不出3個月, 情況會折然不同 , 唔好話名丫,
就算係 連各同學既學號 你都會記得

。☆ 。 ☆ 。☆ 。☆ 。☆ 。☆ 。

男 : 今年升左上 3B , 可以同到 XX 同班 ,OK LA
听做有個熟人啦

女 : 由Form 1 到3 都係B 班 , 班主任係 Miss Chan
听講佢教中史都幾好 , 唔太悶wor ~

。☆ 。 ☆ 。☆ 。☆ 。☆ 。☆ 。

~ 她的故事 : 偶遇小wow wow ~ ^o^

她 : 今日, 如常咁放學 , 如常咁返屋企
行過超級市場門口 , 本來枇入去行下 , 睇下有冇野買
女仔就係咁ga la , 明明係冇野要買, 都係想去行個圈睇下 , 冇野搵
野黎買咁
猶疑左一刻, 都係冇入到去, 諗起都幾多功課做, 不如快d 返屋企

。☆ 。 ☆ 。☆ 。☆ 。☆ 。☆ 。

她 : 行過左超市門口個轉角位 , 離遠望到 有個著住我地學校校服既男仔
蹲左係郵筒隔離, 望住個紕皮箱

再行新多幾步 , 我誌得呢個男仔係我地班的, 個箱入面係有d 野...
呢個時候佢望到我\r

他 : ( 喂~ 不如你邦我睇住d 狗仔丫....#$&(#$)@&)#(*$&)#(%* )
( 你諗呢個對白~)

她 : 佢講完我都未答佢\ ~ 佢就走左去啦\r
箱入面有2 隻 好細既狗仔 , 唔係好長毛毛o個d
我都唔知佢地係咩狗 , 我諗都係d 人 唔要 掉係到既
講真....我係驚狗的 , 好細個(比狗好大聲吠過 嚇到喊) 之後就好驚

佢就咁就走左去....咁..我點呀...死啦...
雖然...呢2 隻狗仔 真係好細隻 , 但係...死啦...一陣佢地跳出黎咁我
點算呀.......
佢會幾時返黎ga....

就係咁 我就真係企係到 就咁望住呢2 隻狗仔,直到佢返黎\r

他 : ( 你諗.......講佢買完鮮奶比狗仔)

沒有留言: