2004年2月4日星期三

今日之佳仔

今日都算幾忙&充實, 一朝早就起o左身(終於都習慣返o的正常生活), 唔再屍角室條~ 事關今日約o左媽咪去睇醫生, 因為媽咪今日要照胃鏡, 要陪佢去~~~

我地就大約一點出去到, 約o左睇兩點. 我地其實就去QE即係伊院..唔係醫院...其實QE我好細過都陪過媽咪去睇醫生, 但係就硬係唔識去唔知係邊...唔知點解之前有o的好強烈o既覺感係係missy bobo附近個條斜路上去~~點知..原來真係係個道入去..就係何文田附近..其實邪~~喔~~~~

咁去到要等媽咪睇完, 佢就返屋企我就去黃金睇野~ 咁o岩得咁橋, 老豆又打唻, 因為我知道佢聽日約o左佢o的朋友去買speaker..我都約o左聽日去..但係點知佢改o左今日即慶出唻 ~_~| 咁都好..就時間又就腳..我又無咩野做..佢地一唻到就去o左鴨記買室內無線電話, 行o左一陣就買掉, 一個都成400蚊..不過周生都睇到幾多怪及有用之家庭電器~ok好玩的, 又發現新phone in方法, 都係一個唔錯o既選擇..正~

之後, 我地就去o左大快活食tea, 本應我叫炸基比~, 個賤人收錢話無, 我明明睇住個道係有..不過之後又收埋, 正賤人, 搞到要食咸o既西多, 我都未試過食西多無糖槳, 唔知大家食過未~high到痺..

又之後我地就真係去o左黃金啦~ 去睇o左唔係好多間野就買掉speaker..其實係行o既同時, 我花o者我老豆係佢咁多friend之中識電腦都算少, 可能亦無咩興趣, 最大o既原因係周生都已經好老..佢無o既係個老豆要幫個仔女玩o既仔女咁大o既仔女...所以無得要update自己而供仔女之玩樂..簡單唻講..佢唔駛幫o的仔女學仔女之玩樂而學其之玩樂之原理(係咪好簡單呢^_^|)

無論係點, 我地都買完, 而周生就係空手而回個個..haha..都無咩好買, 其實係有野想買o既, 不過就係覺得無咩用住, 遲o的睇o下點啦..^^

沒有留言: